^fel

  • Bontott alkatrészek!

    Szinte minden BMW típushoz rendelkezünk jó minőségű bontott alkatrésszel, kedvező áron, illetve felvásároljuk bontani kívánt gépkocsiját, vagy felesleges alkatrészét!

  • Autószervíz

    Vállaljuk minden évjáratú és minden típusú BMW gépjármű karbantartását, javítását, alkatrészcseréjét, árajánlattal és garanciával!.

  • BMW alkatrészek adás-vétele

    Telephelyünkön csak kedvező árú használt BMW típusokat kínálunk eladásra! Vásárlóink új és használt alkatrészekből is válogathatnak.

Alkatrészkereső


Részletes keresés

KaMoWe Facebook-on is!

A fenti fülekre kattintva  válassz típust az elérhető alkatrészek listájához.

A típusszámok mellett képek is segítik a megfelelő választást.

 

Naponta frissülő alkatrészek listájához kattints ide >>>

 

Ha valamit mégsem találsz, akkor kérjük nézz szét ezen az oldalon is.

A 6-os sorozatot 1975 Novemberében kezdték gyártani az E9 (3.0CS) utódjaként, a gyártás egészen 1989 áprilisáig tartott. Összesen 86216db-ot gyártottak belőle, aminek nagyjából a fele az USA-ba vándorolt. 1976-ban két modellel indított a 6-os széria, a 630CS és a 633CSi-vel. A karosszériát eredetileg a Karmann gyártotta és vonattal szállították a BMW gyárába, de ez később problémákhoz vezetett és a BMW 1977-ben átvette ennek a készítését is. A 630CS modellt Solex 4A1 karburátorral szerelték, 4 sebességes Getrag 262/9 váltóval (diffi 3.45:1 a 633CSi-é pedig 3.25:1), amit 1978-ban leváltottak 5 sebességesre, valamint opcionálisan 3 sebességes ZF 3HP-22 automataváltót is lehetett hozz kérni. A felfüggesztése az akkori 5-ös (E12) alapjaira épült, keményebb lengéscsillapítókkal és alacsonyabb rugókkal.

tovább az alkatrészek listájához >>>

Az E30 volt a BMW E21 utódja 1982-ben, majd 1992-ben felváltotta a BMW E36 széria. A Bmw azonban folytatta az E30 (a cabrio típus) gyártását, egészen 1993-ig. Az E30 Touringot (combi) 1994-ig gyártották, majd ezt is az E36 combi váltotta fel. A M3 cabrio-t Észak-Amerikában soha sem gyártották, ezt a típust csak az európai piacra gyártották.

A híres BMW M3-as típust először az E30 szériában mutatták be. Ez a sima E30 szélesített verziója volt, az E30 elülső felfüggesztése és az E30 325i hajtásláncával voltak szerelve.

 

tovább az alkatrészek listájához >>>

A BMW E36 3-as széria harmadik generációja.

A fejlesztés 1983-ban kezdődött, a végleges tervet 1988-ban hagyták jóvá. 1990 végén Európában, 1991 áprilisában pedig az Egyesült Államokban és Kanadában kezdték értékesíteni. Ez a típus volt az utódja a E30 3-asnak, és végül ennek a helyébe lépett az E46 3-as, 1998-ban, de az 1999-ben még mindig készült E36 Coupé. Az E36 hatalmas siker volt a piacon.

 

 

tovább az alkatrészek listájához >>>

A BMW E38 modell volt az alapja a 1995 és 2001 között gyártott BMW 7-es sorozatú autóknak. 1988 elején kezdődött a fejlesztés a harmadik generációs 7-es sorozattal, "Entwicklung 99" kódnéven. 1991-ben Boyke Boyer koncepcióterve alapján 1994-ben kezdődött meg a kísérleti, majd a sorozatgyártás a második félévben.

 

 

 

tovább az alkatrészlistához >>>

A BMW E39 más néven a BMW 5-ös sorozat 1995 és 2003 között készült.
Az E39 volt az utódja a BMW E34-nek, és helyébe lépett 2003-ban az E60. Az értékesítés Németország és a legtöbb nyugat-európai országban 1995-ben kezdődött, 1996-ban pedig már az egész világon megtalálható volt ez a típus.
2000-ben egy közép-generációs frissítés jelent meg, mely csak aprólékos változtatásokat tartalmazott.
A dob, az alap modell az 520i, amely 112 kW (150 LE) teljesítményű volt, a későbbi modellek azonban már 126 kilowatt (170 lóerő) teljesítménnyel rendelkeztek.


kattints ide az alkatrészlistához >>>

A BMW E46-os a negyedik generációja a 3-as sorozat kompakt-középkategóriás autóinak, Gyártása 1998-ban kezdődött, amikor is leváltotta az akkor kifutó E36 modellt, és egészen 2005-ig az E90-es 3-as BMW széria megjelenéséig tartott, amit aztán az F30-as 3-as BMW váltott le 2012-ben.

 BMW M divíziója megalkotta a nagy teljesítményű M3-ast. Ennek a változatnak nagyobb és erősebb volt a motorja, feszesebb a futóműve, és önzáró differenciálművel illetve sportosabb külsővel rendelkezett. Az M3-ast 2001-ben kezdték el gyártani és csak kupé és kabrió felépítésben volt elérhető. Két sebességváltóval lehetett kapni; egy hagyományos 6-sebességes kézi, vagy pedig egy választható kézzel is kapcsolható szekvenciális sebességváltóval.

tovább az alkatrészek listájához >>>

A BMW által 2001-2008 között 7-es sorozatluxus szedán gépkocsija a E65 típusszámot kapta. A fejlesztés 1996 elején kezdődött és 2001-ig tartott. Az autót a BMW a Frankfurti Autószalonon 2001 szeptemberében mutatta be. E65 volt a megnevezése a rövid tengelytávú változatnak, E66 a hosszú tengelytávú változat,  az E67 pedig a golyóálló kivitelezés.

 

 

tovább az alkatrészek listájához >>>

Weblapunkon könnyen, regisztráció nélkül válogathatsz az üzletünkben kapható bontott és új BMW alkatrészek között.
 
Megtekintheted eladó BMW autó kínálatunkat, illetve a Kapcsolat menüpontra kattintva üzenetet írhatsz nekünk.
 
Ha kérdésed van, vagy nem tudod pontosan mit keresel, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot, szívesen segítünk!

Copyright © 2013. KaMoWe kft.  Rights Reserved.